می توانید کلیه بیمار نارسایی خاموش دیالیز پس از چند ماه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید کلیه بیمار نارسایی خاموش دیالیز پس از چند ماه

می توانید بیمار نارسایی کلیه دیالیز دریافت کردن پس از چند ماه؟ برای بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه آنها می توانند فرصت برای به دست آوردن دیالیز، اما آنها می توانند آن را متوقف کند به سرعت در حال. آنچه مهم تر، آنها باید برخی از درمان های جایگزین پیدا کردن قبل از آنها را متوقف دیالیز.
چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می خواهید برای جلوگیری از دیالیز؟
شما می دانید دیالیز یکی از درمان های رایج ترین است، آن را می توانید برخی از علائم ناشی از نارسایی کلیه با انجام بخش هایی از کار کلیه ها را کاهش دهد. اما می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر و نه محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، است که می گویند می تواند مشکل کلیه از ریشه آن را حل نمی کند. علاوه بر این، طولانی شرایط دیالیز خواهد شد بسیاری از عوارض جانبی را، که بیماران دردناک تر خواهد شد، بنابراین بیماران نارسایی کلیه می خواهید به آن را متوقف کند.
چه درمان می تواند درمان های جایگزین دیالیز؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی، می توان آن را جایگزین خوبی از دیالیز. این می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه از شر دیالیز به تدریج با بهبود عملکرد کلیه است. چه چیزی بیشتر، آن را می توانید گردش خون ترویج و برطرف کردن سموم و استاز از خون توسط ضد ترومبوز، ضد التهاب، ضد انعقاد و بزرگ رگهای خونی.
با کمک این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشد. برای افرادی که در مرحله پیشرفته هستند، آنها ممکن است شانس از دست دادن به زندگی عادی، اما آنها همچنین می توانید زندگی زندگی می کنند یک فرد عادی و لذت بردن از یک زندگی با کیفیت.
اگر شما می خواهید برای دریافت کردن دیالیز یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: